babyandmommy Dün doktora gittim doktor kilosunu 2600, boyunu 42,5 dedi. Biraz iri bi bebek olacak dedi. Normal mi kilosu yoksa fazla mı ? Bu haftalarda kilonun kaç olması gerekiyor ?
Nehirimmm06 babyandmommy benim bebeğime 32+6 da gittim 1967 dedi kilosuna boyu da 46 cm boyu hep önden gidiyordu kilosuna normal dedi
Eski9 babyandmommy 33 haftada 2400 35 te 2700 bugün 36 da gittim 2900 dedi Dr bazen olabiliyor öyle. Kızımda ilk gebelikte hep önde giderdi
Nehirimmm06 babyandmommy doktor bişey demediyse gerek yoktur sanırım ama kilosu önden gidiyor bence canım
Cansu_okan 33+5 haftadayım 2.100 gr normal denildi ama tek sıkıntı Erken doğum var 20 haftalıktan itibaren dvm ediyor bebeğin eşi yaşlandığını dedi Dr korkuyorum bişe olurmu 😞🤷♀️
babyandmommy Eski9 burda yazılanları okuyunca bi korktum açıkçası, şeker vs diye. Doktorum bişey demedi gerçi iri olabilir dedi sadece
Eski9 babyandmommy kızım hep iki hafta önde giderdi bende de suphelendiler ama şeker falan çıkmadı şükür illa olacak diye birşey yok her gebelik her bebek farklı
Seymamuge babyandmommy evet benimki tam gününde ultrason kağıdında yazıyor aslında oraya bakabilirsiniz