Kelebek45 ben de bugün spinal, sezaryen oldum çok geçmiş olsun size de. Bir kaç sorum olacak sütünüz geldi mi bana hemşireler yarım saatte bir emzir dedi bebek memeyi alıyor ama gelip gelmediğini anlamıyorum. Ağlaması geçiyor ama memeyi alınca. Bir de karın kalmaması için korse falan takacakmısnız doktorum yarın sabah gelecek göremeden çıkmış bunları çok merak ettim. Sanki karnım hala bebek var gibi inşallah geçicidir