33+ 1 haftalığız. Yaklaşık 1 saat öncesinde ilk sağ tarafta yarım saat araylada şuan sol kasığımda ağrı oluştu ama sadece kasıkta. Bir kaç doğum hikayesinde okumuşum benzetmek istemiyorum ama bugün birde ishal oldum 😔 sizce neden olur bilgisi olan var mı tecrübeli annelerimiz bir yardımcı olabilir misiniz