Emine_hosgor Bitmek bilmeyen dis ağrısı 2 gündür ağrıdan bişey yiyemiyorum ağlamaktan helak oldum kızlar napsam geçmiyor
Egulii Emine_hosgor karanfil yağı al ve pamuğa damlatıp ağrıyan dişine bastır. Dişte ve değdiği yerlerde uyuşukluk hissi yapıyor kesin faydasını görüyorsun geçiçi oluyor ama en azından bir süre rahat oluyor hissetmiyorsun ben bu sekılde çözüm bulmuştum geçmiş olsun
Emirinannesi34 Emine_hosgor şu an bile hafiften ağrı çekiyorum bende cumartesi gecesi başladı geçmiyor bir türlü ağlamaktan dermanım kalmıyo. Yemek yiyemiyorum 34 haftadayım bebeğim aç kalıyor bide ona üzülüyorum. Majezik gargara aldık bi zararı yokmyutmadığın sürece dedi hem doktor hem eczana o biraz rahatlatıyor arada karanfil yağı. Çok zor😒
Bsraa35 Emine_hosgor şuan bende aynı durumdayım, inceden inceden sızı başladı artmaz inşallah bir de başıma vuruyor hem baş ağrısı hem diş 🤦🏻♀️🥺 allah yardımcımız olsun
Emine_hosgor Egulii onu denedim ilk zamanlarda geçiyordu fakat çürük diş yetmedi şimdi 20lik dişim çıkmaya başlamış onun ağrısını hiçbir şekilde geciremiyom🥺
Egulii Emine_hosgor evet bende yırmılık agrısı yaşadım ama bundan başka hiçbir şey fayda etmiyordu maalesef cekemıyorlarda emzirirken bile ağlıyordum çok çok gecmıs olsun
Suna76 Emine_hosgor bende aynıyım 3 gündür bgun yüzüm balon gibi şişti yapmadığım kalmadı doktor antibiyotik verdi o biraz sakinleştirdi
Kuzeyimiz8 Emine_hosgor ben doktorumdan onay aldım ve çektirdim yoksa dayanılcak gibi değildi kafayı yicektim 1 saat bile uykum yoktu diş ağrısı çok başka bşey
Emine_hosgor Egulii teşekkür ederim 🥺 şuan ağrıdan yatamıyorum bile tuzlu suyla çalkalayın ca hafifledi gibi biraz tekrar ağrı başlamadan uykuya kalsam keşke
Emirinannesi34 Emine_hosgor bu ikinci ağrı çekmişim 6 aylıkken de olmuştu inanın geçmek bilmiyor bilmiyorum
aysnozkn2 Emine_hosgor oğlumda çok çekmiştim antibiyotik kullandım 3 tane kanal yaptırdım doktorunuza danışıp tedavi ve ilaç kullanabilirsiniz
Defne0 Emine_hosgor Çok geçmiş olsun seni çok iyi anlıyorum dişlerini fırçala canım rahatlatıyor parol iç doktorum bana parol içmemi önermişti ve dişim iltihaplı olduğu için ağrıyormuş hamileler için olan bir antibiyotik içmiştim ikisini bir kullandığım için çok şükür geçti dişim ilk 3 ay ve son 3 ay çekmiyorlar ama 4.5.6 aylarda çekim yapıyorlar
Mrvnur93 Merhaba dış ağrısı için sarımsak ezin ağrıyan yere koyun 10 15 dk dursun sonra ağzınizi çalkalayın iyi geliyor ben de bu hafta çektim o acıyı malesef çok şükür geçti 😘 şifa olsun🥰