Aminegul bu haftalarda beklenilen 40 lar filan sanırım sizinki 29 mm yorumlarinızda okudum . Daha önce kaybınız yok sanırım erken doğumla , doktor önlem olarak progestan ve iğne veriyor genelde ilaçların yetmediği yerde serklaj yapıyorlar yani rahmi dikiyorlar bebek erken gelmesin diye size böyle birşey söyledimi doktorunuz yani olmadı hunu yaparız diye ? Ve cinsel ilişki dahil ağır iş yapmanız yasak , ben 31mm ile serklajlıyım erken doğumlarım var daha önceden şuan değil ilişki sadece yatıyorum , kısalmalar ihmale gelmiyor çok yormadna dinlenmenize bakın anlattıklarım sizi korkutmasın herkesin vücudu farklı am dedigim givi ihmal etmeyin