Hilkatkaradagli Doktor bana dedi ki son adet tarihini sorarlarsa 29 Kasım de çünkü aşırı duzensizlik var yardımcı olur musunuz?
Glbnpk Hilkatkaradagli benim son adetim 27 Eylül ama doktor 3 ekime çekti. Geç döllenme olmuş. Betam ve ilk ultrason ölçümleri de 3 ekim tarihini destekledi. 37. Haftadayım hep 3 ekimle uyumlu geldim bu zamana kadar.
Glbnpk Hilkatkaradagli 28+2 çıkıyorsunuz. Yüksek ihtimal 14-20 Aralık haftasında gebe kalmışsınız. 5 Eylül beklenen doğum tarihiniz. ☺️
Zynpksmrekz Hilkatkaradagli benim de adet dönemini ileri aldı aşılama oldu tedavi geç yanıt verdi döllenme geç oldu diye. Ve ultrasonla baktığın da da bebeğin gelişimi vs şuan haftama göre uyumlu gidiyor.