Pakize12 1 hafta önce sezeryan dogum yaptim belden uyusturmali olarak , ameliyathanede belden aşağı uyusukken sondam takildi aci filan hissetmedim . Cikarirken cok az yanma gibi bi hissiyat oldu sadece birde hâlâ cok afedersiniz idrarimi yapinca yanma hissediyorum. Kolay dogumunuz olur insallah . Simdiden Allah anali babalı büyütsün.