Bugün randevum vardı doktor şişme varmı el ayakta dedi var dedim bikacgundur tansiyonumu ölçü 145/10 yüksek çıktı tuzsuz ye bol su iç dedi yapıyorum zaten yinede çıkıyor bu hafta yüksek tansiyon hastasıyım zaten kan tahlil istedi idrar protein kaçağı için test istedi perşembe vericem cuma günü gel dedi tansiyonun 14 geçerse yatiricam seni dedi sizce doğum yaptirirmi erken daha tansiyon düşmezse diye endişeleniyorum benim gibi aynı sorunları yaşayan oldumu kızlar