minikmucizemmm65 Mom673 normal doğum yanlısımı acaba gülhan hoca. Biz doğum hakkında konusmadik henüz daha kucuguz🙂
Mom673 minikmucizemmm65 İnan ki canım benim bizde küçük olduğumuz için doğum konusu hiç konuşmadık fakat abimin eşi yani gelinimiz de ona götürdük ve durumuna baya bakarak gerçekten olması gerektiği doğum şeklini öneriyor 😌
minikmucizemmm65 Fulyabenan aynı şekilde bende öyle düşünüyorum korkuyorum direk sezeryan derler diye kiloda var bende
Prenses_annesi1 Bende bossan Hospital de dilara hanima gidiyorum Dilara basat gerçekten o kadar doktor gezdim 24 haftalik hamileyim bir tek kendisinden memnun kaldim işini hakkiyla yapan birisi bana gore😊
Buse_ea Ayslklc NCR NAZAN OZDEMİR kesinlikle işinde çok iyi şuan 11+4 bende hamileyim 3. Gebeliğim 4 yıllık doktorum zorlu gebeliğim oluyor ilgisi muaynesi herşeyi ile çok iyi doğum da da aynı şekilde kendi olgileniyor çok iyi kesinlikleee tavsiye ederim
Fulyabenan Mom673 benimki 17 haftalık evet kız bebek bekliyorum. Doğum şeklini konuştuk aksi olmadığı sürece normal istiyoruz diye o da nöbetçi ebenin hastanede olduğunu ve doğum da kendine de haber verdiklerini kendisinin de geldiğini söyledi
Mom673 Fulyabenan evet canım haber veriliyor kendisi de mutlaka doğum da bulunuyor Sezeryan dahi olsa farketmiyor yanınızda oluyor. Bizde kısmetse cinsiyeti bu cuma öğreneceğiz 🥰