Asiye1506 Kız Bebeğim olucak İsmini Emel Koyucam Fakat Tek Başına mi güzel yoksa yanına bir isim daha mi koymaliyim OnerirmisiniZ?
Zeyyyn Asiye1506 emel tekte güzel 2ncide olabilir size kalmış ben bile düşünmekten kafayı yicenm isimsiz doğurcam bu gidişle zor bir sureç 😊😊😊
Asiye1506 Zeyyyn GT gerçekten çok Zor karar vermek 😂 İkinci isim koysam ne olur diye düşünüyorum düşündürüyor da düşündürüyor 😂 Rabbim inşallah bekleyen herkeze sağlıkla sihatle kucağına nasip etsin ilk önce