Halis-1 Kizlar yürürken alt kismima sanki baski yapiyor gibi otururken de oyle surekli idrarim varmis gibi oluyor neden oluyor boyle bu arada 30.haftadayim bilgisi olanlar yazabilir mj ?
mlkkk Halis-1 bebek baskı yapıyor sanırım bende de oluyor genelde ayaktayken yürürken filan karın sertleşmediyse birlikte baskı peşinden de tuvalet ihtiyacım varmış gibi oluyor
Alleynaklcrsln Halis-1 canım 29 hafta olucam yarın felaket bir şekilde lavabodan çıktığım gibi geri giriyorum yürüme sıfır eğilme sıfır yapamıyorum anında lavabodayım bu haftalarda çocuk hem daha çok büyüdüğü için birde dogum yaklaştıkça baskı yapıyor helede kafası aşağıya dönükse
dlnyny Halis-1 bende 30.haftalarımda öyleydim kontrolümde bebeğim baş aşağı dönmüştü onunla alakalı olabilir daha fazla baskı yapıyorlar o pozisyonda
DuruMom Halis-1 bizde 29+3 olduk 2-3 gündür aşağıda çok fazla baskı hissediyorum sürekli tuvalete gidiyorum ve vajinamda batma hissi oluşuyor. Bebeğimde sürekli kıpır kıpır bir sağdan vuruyor bir soldan ☺️ Sanırım herkes bu haftalar da bu tarz problemlerden şikayetçi
dlnyny Halis-1 ondan baskı hissi oluyor işte. Evet bende kasıklarımdan aşağıda hissediyorum resmen bazen karnım bile hareket ediyor hıçkırığından çok güzel😍
Halis-1 DuruMom demekki bu haftalarda olanlar herkes ayni sikayetleri yasiyor aynen ama guzel seyler bi sikinti olmadiktan sonra sukurler olsun🤲🏻☺️☺️
DuruMom Halis-1 öyle tabiki onun hareketlerini hissettikçe şükrediyorum Allah isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻