poyrazinannesi3547 Kubralii 10+3 olduk Şükürler olsun ki kalp atışını bugün ilk defa duyduk Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻💖😍💙
Yagmr000 Kubralii İstanbul’da oturuyorum evet karnım büyüdü siz nerde oturuyorsunuz ne durumdasınız ve ilk gebelik mi
Kubralii Yagmr000 bende İstanbuldayım neresinden? Evet ilk gebelik biraz benm koku hasasasıyetim ve mide bulantılarım oluyor arada
Yagmr000 Kubralii Sultangazi deyim bende hiç bir belirti yok ya sadece bel ağrısı 😏 bende arada keşke böyle bir midem bulansa diyorum 😂
Kubralii Yagmr000 ay kız delimisin 😂 deme öyle gerçekten çok zor yediklerini geri çıkarmak insan çok halsiz kalıyor benm sırt agrılarım da oluyor
Kubralii Yagmr000 hahah girme ya çıkamıyor insan cinsiyet hakkında birşey söylediler mi sana ve benm tıroitim düşük biraz
Yagmr000 Kubralii benimde yüksek canım troitim valla daha birşey demedi ama salı günü tekrar gidicem o zaman söyleyebilirim dedi size birşey dediler mi ama içime erkek doğuyor
Kubralii Yagmr000 valla minnoşumu cuma günü gördüm ayaklarını oynatıyordu belli mi dedim kız gbi duruyor dedi ama doktorda emin değildi 😂😂
Yagmr000 Kubralii öyle dediyse öyle olur o zaman çoğu doktor kemik yapısından kafa yapisindan anlıyor ama t göremedikleri için tahminde bulunuyor