Masalannesii Kızlar 34.haftam bitmek üzere bugün kontrolüm vardı bebeğimin de su fazlalığı vardı şeker yükleme testi yaptırmadım yarın şeker yükleme testi yaptiricam doktor bebek 1 hafta geride dedi ve VİNALAC vitaminini kullanan varmı aranızda
Ayse32 Masalannesii doktorum bana vermişti tek folik asit kullanmak yerine bunu kullan diye ama ben regenesis max almıştım öncesinde ona devam ettim ama kuzenim vinelac kullandı memnundu baya
Masalannesii teachervera kilosunu soylemedi yarın gel detayli konuşalım dedi ama 1 hafta geriden geliyormuş 🙁
Masalannesii Ayse32 anladım doğumuma taş çatlasın 1 ay kaldı bu son haftalarda vitamin vermesi uygunmu acaba
Ayse32 Masalannesii bebeğiniz zayıf mı aslında son aylarda kullanmıyorlar genellikle ama verdiyse doktorunuzun bi bildiği vardır 😊