Teskurler bızde bu ısım aralıklarındayız derin ısmı ılk kızma ıstyordum katmamıştım ona katmadım dıe dıgerleınede katmadık soy ısmımız akar farklı bı harflemı katsak dıe düşündük ama sonuç yıne d harfıne kaldı galıba Alya düşündüm ben ama çok karıştı kafamız🙃🥰