Gdg bende de 21. Haftada oldu cildiyege gıttım kana karışmayan krem ve hap verdı bebege zararı olmayan 3 günde tamamen gectı. Kasıntı geldımı ağlıyordum nerdeyse deli gibi kasınıyordu sankı sivri sınek sokmus gıbıydı. Üzerine kaşındıgı zaman ıslak temız bez koyun ferahlatıyor doktor demişti bana ve en kısa zamanda cildiyeye gidin