İki gün önce ikili tarama testi için hastaneye gittim ve bebeğimin her tarafında ödem oluşmuş su toplamış %40-50 engelli olabilir dediler bir hafta sonraya koryon villüs biyopsisi yapılacak (bebekten sıvı alınacak ) çok korkuyorum ve kötü hissediyorum bu durumu yaşayanlar oldu mu? ( 20 yaşındayım ve ilk gebeliğim .) ne yapacağımı bilmiyorum :(