ElfAtm1 30+5 haftalık hamileyim. Az önce sanki tahriş olmuş gibi nokta şeklinde kan geldi. Bu durumu yaşayanlar var mı?
Merveee34 ElfAtm1 haftan çok erken .. Riske girmeye gerek yok . Acile gidebiliyorsanız gidin .. enfeksiyonda kan geldiğini pek sanmam . Eğer ilişki olduysa tahriş de olmuş olabilir
Seda_nrr ElfAtm1 benimde oldu ama 22 haftalıkken oldu progestan kullandım plesanta zarında zedelenme demişti doktorum
Babymoomy ElfAtm1 yok canım erken doğum da öyle belirti vermez ya tahriş oldu dediğiniz gibi onlar kanadı yada enfeksiyon