celikbebeklerr mmk01 çömel kalk pelvik esnet pilates topunda zıpla, squat, merdiven in çık, ahududu yaprağı cayi ic, ananas ye, hurma ye…. her gun ayni rutin ama benimki gelmiyorrr😃😃
Tuba11 mmk01 sadece bekliyoruz. Gören arayan herkes daha bebek gelmedi mi diye soruyor, psikolojim bozuldu doğmayacak galiba hiç diye düşünmüyor değilim 🙄🙄🙏🙏
Busra0710 celikbebeklerr ne güzel maşallah ben biraz tembellik mi ediyorum ki. İki üç plateste hareket yapıyorum o kadar. Eşim covid olduğundan karantinadayız dışarı yürüyüşe de çıkamıyorum
Seydaakoluk Tam 38 olduk bugün ağrım vardı biraz açılma oldu 2cm yarın sabah doğuma gireceğim İnşAllah 🙏
Nursenaplt Busra0710 bende 38+2 yim ama hiç bişey yapmıyorum günlük rutin ev işleri bi de 2 yaşında kızım var peşine koşturup duruyorum bişey yapmaya vaktim kalmıyor🥴
Haticekskn 37+4 teyiz. Plates topuyla kanka olduk. bugun hurma yemeye basladim. Yarin ahu dudu cayi alicam. Aklima suan bunlar geliyor
sedasyc mmk01 evde eliptik bisiklet var ondan yapıyorum ara ara hurma yiyorum canım isterse çömel kalk yapıyorum ilşki filan da oluyor ama yalancı sancılardan ileri gidemiyoruz malesef ☹️ Yeter artık doğsun diyorum 38+5 olduk
glcncbn mmk01 ilk doğumumda hiçbirşey yapmamıştım normal doğum yaptım. Şimdi 38 haftalık olduk pilates topuyla birki hareket yapıyorum. Bakalım ilk doğuma göre ne farkı olacak.😊