Um07 34 haftalık hamileyim bugün doktora gittik sezeryan için gün verdi ama tercihi bana bıraktı bende çok kararsızım. Temmuzun 30 u yada ağustos un 7 si dedi 15 gün sonra kontrole gelince kesin kararla gel karşıma dedi çocuğun gelişimi iyi dedi çok şükürler olsun sorun yok dedi . Bende bilemedim 30 temmuzda 7 ağustos arasın da 1 hafta var 30 temmuz 38 haftalık oluyor 7 ağustos ise 39 haftalık 🤔😥🤦♀️🤷♀️
EmineAyan Um07 bir sorun yoksa eğer anne karnında kalabildiği kadar kalmalı diye düşünüyorum. Bence 7 Ağustos seçmelisin.
Oykuzey Um07 Ben olsam, hastane yakınsa ve genel durumum iyiyse en uzak tarihi seçerdim sanırım. Anne karnındaki bir gün, dışarda ki üç güne bedel diye duymuştum. Gelişimi açısından ne kadar içerde kalırsa o kadar iyi.
MTKutay Um07 Ben o hatayı yaptim sen yapma doktorum izne çıkacak diye bebegimi 38+1 de sezeryanla aldı kesinlikle 39. Haftayı bekle canim cocugum 1 haftadır kuvezde
Um07 EmineAyan Öyle mi diyorsunuz ne bilim çok kararsız kaldım ailem de bana bıraktı evlâdım hemen kucağıma almak istiyor bir yanım bir yanım ise bekle diyor
EmineAyan Um07 zaten ömür boyu seninle olacak 🤗 bırak son anına kadar kalsın karnında, ordaki gelişi ile dünyadaki gelişimi çok farklı. Zaten doktorunda beklemen için bir sorun olsa bekleme hemen alalım derdi.
Um07 Oykuzey Herkes de öyle diyor şuan 2 buçuk kiloya yakın boyu 40 cm doktor iyi dedi gelişimi çok şükürler olsun olmazssa öyle yaparım ya 🤷♀️
MucizemE Valla bilmiyorum şuan ama ben de34+4 oldum sezeryan derse eğer Temmuz’un 30nda alın diyeceğim o zaman 38+3 felan oluyorum tabi gelişimi de önemli eğer iyi derse 37 dide belli olacak benim de sen istekli sezeryan mı olacaksın
Um07 MTKutay Hadi ya öyle mi 😔 rabbim tez zamanda yavrunu kucağına almayı kuvezden de çıkmayı nasip etsin. Yani kuvez de kalma ihtimali de var öyle mi 😔
Zeynepeymen Um07 bi saatin bile öle önemi varki anne karnında gelişimi cok onemli nekdr durursa okdr ii bence
Um07 Zeynepeymen Sanırsam 7 ağustos a karar vereceğim herkes aynı şeyi düşünüyorsa akıl akıldan üstündür çünkü
Kelebek29 Um07 canım muhteşem bir aslan bebeği dünyaya getireceksin. Aslan burcunun 2. Yarısı doğanlar yani ağustosta doğanlar az ağlayan az hasta olan çok uyuyan bebekler olurlar. Hatta büyüdüklerin dede çok temiz derli toplu ve liderliğn verdiği güdü ile sınıf 1. Si de çıkarlar. Düştüklerinde hemen ağlamayan mızmız olmayan bir bebek için 7 ağustosu seç derim bende başka bir yerden bakmış olayım 😊😊 tabiki arkadaşlrın sağlıkla ilgili dediklerine hrfiyen katılıyorum
Gozdealpu Kesinlikle 7 ağustos. Bi tanıdığımın bebeği 38. Haftada alındı ve soluk borusu gelişmediği için morarıp duruyor çocuk. Hatta 8 ağustos olursa 08.08.2018 doğum tarihi güzel olur. Bende sezaryan olmak zorunda kalırsam bu tarihi seçeceğim.
Um07 Gozdealpu Hadi yaa 😔. Güzel tarih aslında bence de ya ağustos olsun hatta 8 ağustos çok teşekkür ederim hepinize ❤❤
Goncagp Kelebek29 ya bu bilgileri bi yerden mi okudunuz bende çok merak ederim bu tarz şeyleri önemserim de. Bakıp okuyabileceğimiz takip edebileceğimiz bi adres sayfa yazı astrolog vs var mı 😄