İyi geceler hanımlar. 12 haftalık 2nci bebeğime hamileyim. Dün gece çok az kırmızı ufakta pıhtı şekilde kanamam oldu, acile gittik hemen alttan da üstten de baktılar devam eden bi kanama yok dedi doktor ben sana düşük önleyici hap yazayım bol bol istirahat et dedi. Düşük ya da tehliken var demedi bugünde kahverengi leke var yine de korkuyorum benim gibi olan var mı yarın sabah dpktoruma da randevum var doktoruma hemen gidim mi dedim yok randevunda git dedi ağrım falan yok şiddetli hafif bazen adet sancısı gibi oluyor bilgisi olan var mı acaba? 🥺