Yaagmurr bebiveannesi wee kullandım elektrikli idare eder fiyatıda uygundu avent var bide biraz pahalı ama gerçekten aşırı iyi
kedidirokedi bebiveannesi lansinoh elektrikli çok çok iyiymiş sezaryen oldum sütüm gelmiyor bebeğimde kuvvetli ememiyor 3 günlük taze anneyim iyi ki önceden almışım dediklerimden biri oldu bile
habibe23 bebiveannesi kiwi marka hem uygun hem performsnscok iyi kardesin kullanıyor bende kendime aldım genel olarak kullananlar Cok memnun👏
DerinsMomm kedidirokedi benımde sütüm az gelıyor.Hastane tipi gögüs pompası kiraladım biraz artmaya basladı.Tavsiye edeeim iki baslıklı 15 dk da sagıyorum iki gogusumu de
bebiveannesi habibe23 bende kiwi ve lansinoh arasında kararsız kaldım arada baya bir fiyat farkı var emin olamadım teşekkür ederim
Eski9 Lansinoh aldım elektrikli Şubat indirjmlerinde ikinhafta sonra doğum kullanıp göreceğiz bakalım ise yarayacagini düşünüyorum
DerinsMomm kedidirokedi İstanbuldayım ben.Medela diye bir sirketten gemen getirdilerGoogldsn bır bak istersen cekım gücü cok kuvvetli