Canan1346 benimde öyle plesenta anterior deniliyor. Doktorum bi sıkıntı cıkmaz dedi normal doğum yapabilirsin dedi yani genel olarak normal kabul ediliyor. Sadece sezeryan olunca kanama fazla olabilir diyorlar plesentadan sonra bebek cıkacağı için. 30+5 olduk bakalım hayırlısıyla kucagımıza alalım insallah 🌸