_biranneadayi Minikmucizem22 içilir ama çok çook dayanılmaz olmadığı sürece içmeyin bence. Ben de 1 hafta baş ağrısı çektim bir an olsun geçmemişti en son bi tane parol aldım bıçak gibi kesti ağrıyı. Kendiliğinden geçmesini dene geçmezse kullanırsın🍀
ilkgozagrimhavinim Minikmucizem22 bana doktorum günde 2 tane parol içebilirsin demişti baş ağrılarım dayanılmaz olduğu için
Minikmucizem22 Teşekkürler kızlar, tüm gün çektim dayanmaya çalıştım ama zaten geceleri uyuyamıyorum mecbur icicem