Beyzabcr Meraba arkadaşlar. Bugun ilk defa göğsümde boyle seffaf damlalar farkettim sıvı geliyor. 25+4 haftayim normal mi acaba sizde kacinci haftada olmuştu
3MelekAnnesi3 Beyzabcr 22 de gelmeye basladı cok normal gebelikte süt hormonları calısma ya baslıyor dogum sonrasına kendini hazırlıyor gayet dogal
Simgedoruk Beyzabcr kolostrum geliyor canım göğsünü sıkma sakin bebek icin çok faydalı ilk süt bikac gün gelip sonra kesiliyor hormonlar çalışmaya başlamış bol bol sütün olur inşallah
PrensesAnnesiii31 Beyzabcr normal canım ama sen sıkma arada sırada olur doğuma kadar oluyor sıktığın zaman erken doğum riski olabilir korkmana gerek yok