Kubra2721 17+5 olduk ama hala bi hareket tekme hissedemedim 🙈 Kasim anneleri durum ne hissetmeye basladiniz mi ben cok sabirsizlaniyorumm 🤗
derya46 Kubra2721 bizimki cok hareketli masaallah hiissediyorum ben büyüdü herhalde daha cok hissedyorum 😊😉
Hilal-95 Kubra2721 ben hissediyorum artık yani tam net değil kalp atışı gibi pıt pıt okadar 🤗 günde 1 2 kere bağırsak hareketiyle ayırt edebiliyorum yani biraz daha farklı oluyor 🤗
derya46 Kubra2721 inşaallah hissedersin canim ben birseyler yedigimde uzandgimda hissediyorum büyüdükçe hissedersin
citlenbigim2212 Kubra2721 valla benim 16+4 te miniş kızım bu zamana kadar 1 2 defa hissedebildim daha çok hissetmek hep hissetmek istiyorum 😎