Aktasss00 Sizce hangi isim daha güzel çok kararsızım tek isim olacağı kesin sadece..😊 emir, kuzey, asil, poyraz
Annelikk Bizim isimlerimiz gebiş olmadan belliydi hep😂 Kız olursa Ilgaz erkek olursa Poyraz veya Ayaz🙏 Poyraz derim🙏🌟
nur006 Bende Asil demiştim en başta ama baktımki herkes Asil koyuyor Eymen gibi oldu o yüzden kararsızım🙁🙁
2mutluluk Aktasss00 bizde eşimle çok kararsız kaldık ya ben asil diyorum eşim kuzey ama genede işte bu diyemiyorum ya