Kızlar bugün Altan muayene oldum acaba ondan mı oldu ki peçete ye sildim hiç bişey yok sadece iç çamaşırda bir damla böyle pembe gibi kan renginde idi anlam veremedim 🤷🏼♀️Daha yeni oldu lavaboya gidince gördüm böyle yaşayan oldu mu takip edilen gece falannkalktımda eğer devam ederse gidecem gece 🤷🏼♀️Ama ben iyiyim bide bebek hareketleri var