Seyma0368 Çok üşüme olmustu gece uyurken birden bire bir haftalikken falan annem de olur o sütün sıtması tutar bir iki defa daha olur demişti ama bi kere oldu geçti şimdi ikinci gelecek Temmuz olursa bilinçliyim yani 😊
sedardahuseyin Hatice4446 doktoruna bi sor istersen bnde olmadı ağzımın suyu çok aktı gece uyurken birde
Seyma0368 Hatice4446 dogrudur canım galiba süt kanallarının tamamıyla aktif olmasıyla hormonların yaptığı birsey