Merhaba bu akşam özel bir hastanede detaylı ultrasona girdim ilk yarım saat beyin kalp gibi iç organlara bakıldı yüzünü göremeye çalıştı ama benim kız göstermediği için bakamadı diğer organları incelemeye başladı yarım saat ara verdi tatlı bişiler yiyin meyve suyu için yarım saat sonra tekrar bakalım dedi ama doktor aşırı tersti hatta ilk yarım saatlik süreçte bebek yer değiştirsin diye karnımı alt yukarı doğru öyle bi ittirdi ki bebek düşecek sandım zaten adam akıllı benle konuşmadı bile neyse yarım saat aradan sonra yine bacak boyu parmak sayılarına filan baktı midedir karındır baktı yüzünü yine göremedik gözünü burnunu filan gördü normal dedi ama yüzünü tam göstermedi bizimki neyse işlem bitti dışarı çıkın raporu verecek yüzde 90 organlarında sorun yok dedi neyse çıktım dışarı raporu bekliyorum asistanı getirdi ne resim var ne bişi bi tek CD var bide rapor cdye baktım ultrason kaydı var ondan da bişi anlamadık zaten normalde resim filan verilmesi gerekmiyor mu elimizde hiç resim yok bir de karnımı çok bastırdı ittirdi filan şuan karnımda bi sertlik var normal mi bu durum