Dlkbhr93 Dun gece esimle iliskiye girdik iliskiden sonra kanamam oldu cok fazla koyu renk kan sonradan pembe renge dönüştü doktor bebegin kalp atışının olduğunu eşinin saglam oldugunu soyledi sizinde boyle kanama olup tutunan bebeginiz oldumu
Adakbebek2020 Dlkbhr93 canım aynı seyı 9 haftamda yaşadım. İlişki sonrası yogun kanamam oldu kanama 2 3 gun surdu sonra 15 gun kadar da kahverengi lekelenmem oldu. Doktorum bebegin kalp atıslarını duydu ve ıyı oldugunu soylemıstı ılac bile vermedı🥰 simdi 20 haftalık olduk cok sukur. Dua et bolca rabbim saglık versin bebegine. Ve kendini ferah tut stres yapma 🎈
Babymoomy Dlkbhr93 canım benim ilişki sonrası kıpkırmızı kan geldi ağrım oldu uzandım kanı saatler sonra gördüm 1hafta sonra düşük yaptım ben geç kaldım ama
Dlkbhr93 Doktor bebegin kalp atışının oldugunu söyledi 11 arti 2 gunluk hamileyim kanamam bugun durdu progestoran ilacini verdi ama belim agriyor acaba normalmi
hanimhanimcik Dlkbhr93 canım ben 5-6 haftalıkken ilişkiye girdiğimizde iki damla pembe lekelenmem oldu 1 saat aonra kesildi yani öyle yoğun bi kanama olduysa normal değil. en fazla bikaç damla gelir oda kırmızı olmaz pembe yada kahverengi olur. yoğun kanaman varsa doktor nasıl bişey yok demiş anlamadım?
Dlkbhr93 Yaaa benim üç yasinda kizim var onu kucagimda tasidim baya bide cok stresli bi durum icindeyim o mu etkiledi bilmiyorum kendime kızıyorum hepsi benim suçum
Adakbebek2020 Dlkbhr93 canım doktorunun ılaclaırnı kullan bıde ayaklarını yuksek te tutmaya calıs kendini yormamaya calıs
aysenunur Dlkbhr93 aynısını yaşadım 22 haftalığım ilişki sonrası kahve rengi kanama oldu doktora gittim serum taktı bebek iyi dedi durumu dinlen dedi
aysenunur Dlkbhr93 aynen canım o gecenin sabahı bakdı doktor bakdı iyi dedi bebek kanama alanı yok dedi bazen ilişki sonrası böle kanama olabiliyo dedi 2 hafta sonra gel dedi suyunu fazla demişdi ondan mı dedin acaba doktor yok ondan değil dedi
Lina2020_nil Dlkbhr93 kaçıncı haftanızdasınız doktorlar genelde gebeliğin ilk 3 ayı ilşki olmasın der