öncelikle herkese merhaba
ben özel bir hastaneye gidiyorum ama doktorum cok ilgisiz geliyor ne zaman muayeneye gitsem cok acele ediyor ve sorucaklarımı bile soramıyorum cok fazla öneren oldugu için kendisini tercih etmiştim ilk gebeliğim ve cevremdede hamile pek kimse yok bana vermesi gereken cogu bilgiyi vermiyor kiloma bakmıyor tansiyonumu ölçmüyor sağlık ocagında bile daha fazla özen gösteriyorlar dedikleri tüm testleri yapıyorum ama bana suana kadar bir kere bile idrar tahlili yapmadılar bugun sağlık ocağındaki doktorum istedi ve enfeksiyonum oldugunu söyledi 6 aylık hamileyim sizce doktorumu değiştirmelimiyim yoksa doktoruma bu durumdan sikayetci oldugumumu söylemeliyim