Kizlar geçen gün burda bı yorum okudum çok şaşırdım. Klomen kullanıp hamile kalanların bebekleri genelde kız oluyormuş diye 😳😳 çok şaşırdım ne alaka mümkün değil dedim. Ama aklımın bı kosesinde de kalmadı değil. Çevremde bir kaç kişi klomen kullanıp hamile kalmıştı cinsiyetleri kız cidden 😳😳 böyle bişey mümkün mü ki 🙄🙄 cinsiyet babadan gelir falan hep öyle duymusuz biliyoruz biraz garipsemedim değil açıkçası 😳😳