Aysin34 Yardımcı olur musunuz lütfen, isteyerek sezeryan olup da pişman olan var mı, lütfen sürecinizi anlatırmısınız. Veya normal sezeryan olanlar, süreçleriniz nasıl geçti, sezeryan çok mu ı zor
ShabnamNasirova Aysin34 canim ben tanidigim bir kc arkadasim var sezeryan olmusdular kisiden kisiye deyisiyor ama en gec 1 haftaya toparliyorsun sadece sezeryandan sonra mutlaka korse takmalisinki yaran cabuk iyleşsin
karanim24 Aysin34 isteyerek sezaryen oldum ne keşke olmasaydım dedim ne de iyiki olmuşum dedim nötrüm açıkçası 🤷🏻♀️
Lulemom Aysin34 bi kaç arkadaşım var. Onlarda iyiki olmuşum bi daha çocuğum olsa yine sezaryen yaparım diyo. Hatta bi tanesi 2. Yi de oldu.
Ezgisn Aysin34 İsteyerek sezeryan oldum ilk bebeğimin sıkıntıları vardı ve vazgeçmek uğruna doğum gerçekleşiyordu yani yaşamaz deniliyordu ben hariç her doktorda hemfikirdi bu konuda ama ben korktum o psikoloji ile yapamadım her şey yolunda ilerlese doğal yolu denemek isterdim belki çok çok 5 cm açıklıkta epidural alırdım ama benim cesaretimde yoktu ve hikayem toz pembe olmadı kendinizi en iyi siz tanırsınız size en uygun olanı seçer pişman olmazsınız umarım hayırlı doğumlar olsun 🙏🏻🌺
Asdf1233 Ben sezaryen oldum iyiki de olmuşum bünyeyle mi alakalı mı bilmiyorum çok çabuk ayaklandım ağrı sızı çekmedim ben
Asilinannesi35 Aysin34 ben isteyerek sezeryan oldum. 39 haftalıkken sezeryana giriliyor zaten. Ama bizimki erken geldi. Doktorum zaten biliyordu sezeryan istediğimi bana ağrılarım başlayınca hemen hastaneye gel dedi. Erken doğum başlamıştı çünkü 37+5 de geldi Allah bagislarsa şimdi bir oğlum var. 10 gün önce doğum yaptım. Bende sezeryandan korkuyordum ama çok çok iyi geçti çok şükür. Gayet rahattım sağolsun tabiki doktorunda etkisi büyük beni çok iyi doğuma hazırladı korkularımı yendim. Şimdi gayet iyiyim bol bol yürüyüşün dışında hicbirsey iyilestiremez bol bol yürüdüm. Ve çok şükür gayet iyi şekilde ayaklandim bile
Kiziltan Bende çok korkuyorum, etrafa sezeryan deyince hemen hayır hayır normal diyorlar ama kimseyi dinlemicem
mrv_b 17 mayısta isteyerek sezaryen doğum yaptım. İlk gün tabiki ağrıların oluyor ama ben çok çabuk ayaklandım çok çabuk toparladım çok şükür 🙏🏻 hiç bir sıkıntı yaşamadım.
Birkiz Aysin34 kendi isteğimle sezeryan oldum 3 yaşında kızım şimdi 2 sezeryanımı olacağım ptesi gününe gün aldık Allah nasip ederse 2 doğum kendi isteğimle sezeryan olacak yine çok rahat geçti yarım saatte bitti ztn ılk lavobaya kalktığımda zorlandım lavobada sadece onun dışında kötü hatırladığım bısey yok. Kımın ne dediğinden banane ben böyle istiyorum diyorum geçiyorum. Doğum yapacak olan benım ve benım hayatım kımseyı alakadar etmez
Muratnannesi Aysin34 ilk bebeğimi sezeryam oldum 7 haftam kaldı yine sezeryan olucam 10 çocuğum olsa hepsini sezeryan yaparım öle diyim sana 🥰🤣
Yaprakdokumusever Aysin34 zorunlu sezaryen oldum keşke normal gerçekleşemeyince suni sancı almadan direk genel anestezili sezaryen olsaydım dedim. Sezaryen büyük nimet 🌸
Csknaz Ay böyle şeyler okuyunca seviniyorum benim bebeğim de 25 haziranda normalde gün aldık ve kendi istediğimle sezaryen istedim bugün agrilarim vardı hafif biraz sancıların var dedi belki 3 4 gün one alabiliriz dedi temelli korku heyecan sardı insallah benimde kolay geçer dua edin kızlar bizede 🙏🥺
[silindi] Aysin34 isteyerek oldum ikinciyi de sezaryen istiyorum iyi ki sezaryen olmuşum 15 dakika da doğum süper bir şey tabi sonrası biraz olaylı :)) ama olsun ben 2. Gün evde yavaş yavaş iş yapmaya başladım tek kötü yanı sadece benim için ( mesela dikiş izim geçmedi 2.5 sene oldu doğum olalı) hala bugün ameliyat olmuşum gibi ama etrafımdakilerde hiç böyle bir sey yok bazı arkadaslarımda bulamadım sezaryen yerini o derece geçmiş. Ben doktoruma sordum türklerde çok görüşmüyormuş ama 100 kadından 1 inde görülebilir demişti iz için onun dışında her şey iyiydi