Furkan35
Merhaba 35+3 üm. Çamaşırımda ıslaklık oluyor eskiden de olurdu ama haftam az olduğu için akıntı der geçerdim fakat endişeleniyorum şimdi. Akıntı mı su mu anlayamıyorum. Nasıl ayırt edilir? Foşur foşur gelmiyor o yüzden istemsizce geliyorsa sudur tabiri henüz bana uymuyor. Yapışkan gibi midir yoksa su gibi midir yapısı? Bir de turnusollu ped satılıyormuş bulunduğum ilçede Yok. İnternetten alan oldu mu acaba? Az az gelen su ise bebeğimi zora sokar mı bu durum? Lütfen su hakkında bileğisin olan Benimle aynı şeyleri yaşayanlar bana yardımcı olun 🙏🏻