Captainpilotz Selam kızlar 2. Doğumuma 3 ay kaldı. İlk doğum da açılmam çok yavaş ilerlemişti sancı süreci beni çok zorladı. Şimdi 2. Den korkuyorum tabii ki herkesin farklıdır ama genel olarak daha kolay ve hızlı mı 2. Doğumlar
keyifkahvesi Captainpilotz valla bende ikinci doğumu bekliyorum ama Bi hafta önce arkadaşım ikinci doğumu yaptı 6 da gidip 8 de doğurmuş bende umutluyum bakalım 😊
Zezoli Captainpilotz ilk doğumum çok uzun sürdü 2. Doğumumu yarım saat 45 dk. İçerisinde yaptım. Çok hızlı ilerlemişti.
Zeyneplena34 Captainpilotz Benimde en cok merak ettiğim konu ilkine göre daha kısaymıs o net bilgi de. Ablamdan biliyorum. Ben 1 gün sancı cektim kizimda çok zordu. Ablam 2. de en fazla 4 5 saat dedi. 3. de o kadar hızlı ilerliyormuş ki neredryse evde sancisini çeken hastaneye zor yetişiyormuş ilk sancida gitmek lazimmiş 3. de hemen geliyormuş bebek. Tabi bu anlattiklarim normal ve sağlıklı hamilelikler için ☺️
Arin31 Captainpilotz ilk doğumumda iki gün sancı çekmiştim,on gün önce ikinci doğumum gerçekleşti 3 saat sürdü sancı süreci hızlı ilerledi çok şükür
Zezoli Captainpilotz insalla öyle olur 3.ye hamileyim acaba nasıl olacak tedirginliği bende de var. Allah hepimizin yardımcısı olsun
Pelobero Captainpilotz yani kendi tecrubelerime dayanarak konusayim daha cabuk gelisti dogum 3 ikinmada cikti cunku onunde ki surec I biliyorsun neler olacak ve en onemlisi ikinmak hemen 10 dk 15 dk sonra kucagimda aldim kizim I Allah Boyle guzel dogum lar hep kismet etsin hepimizi insalh🙏
Serapem Captainpilotz ilk doğumum da 2 gün sancı çektim şu an 37.4 um ikinci dogumum su gibi olsun diye dua ediyorum ilki gerçekten çok zorladı
Pelobero Captainpilotz Ben suan ucuncu ye hamileyim yine normal dogsun isterim hwrseyiyle deger cektigin acilara bence cok guzel hissler ama yinede Hersey nasip nasil dogmak is terse oule dogsun saglikla gelsinler
Hamissaglikci Captainpilotz benimde ilk doğum 2 gün sürdü o yüzden ikinciyi sezeryan istiyorum ama bu post benide yüreklendireceğe benziyor ciddi korkuyorum bende burda bekleyim