35+3üm bende ağrım sızım yok sadece ayaklarım ellerim ödem tutmaya başladı o rahatsız ediyor, geçen hafta 2270 gramdı doktorum normal dedi ama bana az geldi ondan önceleri haftada 200-230 gram alıyordu geçen hafta 90 gram aldı :( yarın yine gideceğim inşallah kilo alımı düzelmiştir