beysenyil İyi akşamlar kızlar, cuma günü çatı muayenesi için çağırıldım. Çatı muayenesi nasıl oluyor nasıl bakılıyor çok merak ediyorum 🙄
ftmlgz beysenyil benim sancılarım çok odlugu için 35 teyim bugün yapıldı. İnan korkulacak bir şey yok jel sürüyor doktor kendini kasma benim biraz sona dogru canım çok hafif yandı ama daha kötü bekliyordum değilmiş
Minenurcan99 beysenyil hiç korkulucak gibi degil merak etmeyin 2 sn sürüyor en fazla. İlişki gibi düşünün ben. 35+6 da yaptılar
Asyaayaz1 Bir kaç saniye sürüyor anlık bakılıyor vajinadan kendinizi kasmayın korkulucak stres yapıcak hiçbirşey yok🌸
beysenyil Hafissee doktorun çağırmasına göre gidiyorum canım bende genelde 38 de yapılır diye biliyordum ama bilmiyorum 🤷🏻♀️
beysenyil Hafissee ben geçen hafta normal aylık kontrole gidince haftaya gel en geç 36+5 de gelmen gerek dedi 😁 bizimki haber etti inşallah sizinki de haber verir 😁
beysenyil Minenurcan99 anladım canım, bazıları çok korkuttu alttan muayene son haftalarda yapılınca doğum erken olur falan diye de o yüzden kafam karıştı nasıl bişeyle bakıyorlar da böyle oluyor ki diye 🥺
Minenurcan99 beysenyil. Doktor. Eline jel döküp bakıyor acımıyor sadeve parmagıyla bakıyor. 5 parmak degil tabi 😁😁 çok saçma şeyelr yazanlar var. Program da aldırma onları
Pelooo Ben de yarın olacağım çok korkuyorum normalde ilişki de de kasıyorum kendimi bu yüzden çok korkuyorum
Hafissee Hiranurecrin 😁😁😁 ayy cok teşkürler 😁😁 mutluluk bulaşıcı diye emoji koyuyorum okuyanlar da gülsün diye 😁😁
Aysecylnn beysenyil ben 38. Haftamdayım hala bakılmadı neden acaba 🥲 Doktor bakmadan normal doğum gibi görünüyor diyor.
Songulll123 Minenurcan99 elini sokuyor diyenler var ben sırf çatı muayenesinden korktuğum için sezaryen doğum isticem