Yenianneee21 Kızlar merhaba 10+2 günlük hamileyim evde yemek yapamadığım için haftada 2-3 kez dışardan yiyorum 🥺 yedikten sonra vicdan azabı çekiyorum. Et döner, lahmacun,patates gibi. Haftaya pazartesi kontrolüm var korkuyorum biraz istemsiz 🥺
Aynuromerbyr12 Yenianneee21 korkma canım Allah’ın izniyle hiçbirsey olmaz bende kendim yaptığım yemegi yiyemiyordum başta dişardan istiyorduk ama bak şimdi 5 ayımızı doldurduk Allah’a şükür pozitif düşün bebeğin de sağlıklı mutlu olsun🤗
MDT Yenianneee21 ben de midem bulanırken yemek yapamıyordum. Zaten yediğim şeyler de sayılıydı o yüzden genelde dışarıdan yiyordum 🤷🏻♀️
Kivircikk Yenianneee21 bende her gün dışardan yiyordum canim kayinvalidemle yaşamama rağmen evde yemek hiç yemiyordum yavaş yavaş düzeldim şuan maskeyle falan basit yemek yapıyordum kendime
Lulemom İlk zamanlar bende hep dışardan yedim. Hatta doktorum kokar herşey yemek yapamazsın dışardan yiyebilirsin demişti. 30. Haftadayım çok şükür bi sıkıntımız yok
Yenianneee21 Asdf1233 ya hep zararlı yazıyor internette doktoruma da gidemedim bi türlü kalp atışını duymaya gitmiştik en son o zaman da bişey dememişti yeme-içme konusunda 🤷🏼♀️
baharko7 Yenianneee21 ilk aylar mide bulantısı olduğundan mecbur dışarıdan yiyor insan bende öyleydim zamanla düzene girer sıkıntı yapma miden düzelince kendin yaparsın.. En azından bilindik yerlerden yemeye çalış ☺️
Adalina09 Yenianneee21 bende bazen kebap yemek istiyorum bir sakincasi yok ama eşim eve gelene kadar bitmiş oluyor sipariş de yok köy yeri malum herşeyden eksik kalıyoruz
Burcuscl Yenianneee21 bi kaç hafta sonra geçer üzülmeyin sadece çok karbonhidrat alımına dikkat edin aşırı kilo yapıyor anlayamadan 😌😌
Asdf1233 Yenianneee21 canım İnternete her yazana bakarsannn.. Hiç takılma o kadar bişey olmaz allahın izniyle
Zeynebakman İlk aylarda sıkıntı olmaz. Ama ilerleyen aylarda bebeğin senden beslenecek. O zaman kendine sağlıklı yiyecekler hazırlaman lazım. Çünkü bahsettiğin gıdaların bebeğe hiç faydası yok. Bebeğe kilo aldırmaz