Merhaba Güzel Anneler🤗, ben 16 haftalıkken kan tahlili yaptırmıştım. Açlık şekerim 65 çıktı, alt sınırda yani (hayatımda ilk defa bu kadar düşük görüyorum). 3 aylık şekerim yani HgA1C ise 4.8 çıktı.
Şu an 22 haftalık hamileyim. Ve 8 kilo almışım en başından beri 🥺 sizce hamilelik şekerim çıkar mı? 2-3 hafta sonra şeker yüklemesi yaptıracağım. Çok korkuyorum şeker çıkacak diye.
Bir de hamilelik şekeri çıkanlar, hiç belirtiniz oldu mu mesela?