umutttttt Kızlar oğlumun ismini Robin koymayı düşünüyoruz(güneşi görmek demek) güzel mi sizce yada sizin bildiğiniz güzel değişik isim var mı
Merveee34 umutttttt canım yanlış anlama ama bence güzel değil . Daha modern ve anlamlı isimler seçmeni öneririm .Çocuklar acımasız oluyorlar . Okul çağına geldiği zaman dalga konusu olabilir 😞
Hellobaby12 umutttttt yani kırmak istemem ama daha güzel isimler koyabilirsiniz 😌😌 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Mavi34 umutttttt kusura bakma sordugun için söyleyeyim ben sevmedim kulağa da hoş gelmiyor yabancısın mi film karakterimi belirsiz bence çok daha güzel isimler var
umutttttt Merveee34 bana değişik geldi türkiyede giç duymadım yurt dışında yaşayan bi arkadaşımız var oğlunun ismini robin koymuşlar bana da güzel değişik geldi
Merveee34 umutttttt yurt dışına göre normal canım . Ama biz Türkler çok fazla alışık değiliz ya o yüzden dedim :)
Didemmmmm umutttttt anlamı çok güzelmi ama bir öğretmen olarak k düşüncem farklı isimlerle çok dalga geçiyorlar. Çocuklar vğraz acımasız olabiliyor