Melekannesi46 muayeneye gitmeyi mi sorduniz acaba yani kontrole gitmeyi mi sordunuz. Eğer sorunux doğuma gitmekse zaten direk ne varsa çıkıp önlük giydiriyorlae. Normal muayene ye de elbise ile gitmek isterseniz gidebilirsiniz. Ben altına kisa tayt giyiyorum karnımı açınca daha rahat oluyor