deletedmom31 odaya girdim konuştuk ve bana doğursanda kurtulsak dedi zaten öncesinde çok şeyler oldu baya uzun olur anlatsam.. neyse muayenede bebek hiç gelişmemiş çıkıyodu bi gidiyordm diyeli 44 cm bi gidiyodum 42 cm fl sürekli uzayıp kısalıyordu kilo 3 hafta geçiyor bebek 200-300 gram almış gözkyordu ve o gün bana bebek gelişmiyor olmadı erkenden alırız dedi bu bardağı taşıran son damla oldu anında ordan çıkıp başka hastaneye gittim inan bana eve gelmeden aradım randevu da buldum medilife var yakınında doktor ölçtü 2345 dediği bebek 2805 gramdı ve dr bana iri olduğunu şeker tahlillermi usglerimi sordu baştan hepsini inceledi vs ama şuan doktorum yok orda memoriala geçmiş orasıda epey pahalı😑