Selam kızlar 💗🌸 Hormon testi yaptirdim ama inanamadim prolaktin filan yuksek cikti bir ay once adet olamadigim icin duphaston diye bir ilac kullandim o yuzden olabilir mi birde bu sonuçlarımi baska doktorada gostermek istiyorum ama yasadigimiz sehirde uzman doktor yok yardimci olur musunuz ?
FSH : 5.17
LH:8.36
E2: 16
TSH:4.08
[x] Prolaktin: 52.41
[x] Anti TG : 46.6
[x] Trigliserid : 194