Arkadaşlar bir süredir doktor araştırması yapıyordum duygu hanıma gidiyordum normal de ama bir sürü problem oldugunu söyledi hatta sezeryanla alacagını söyledi 34 haftalıgım bu arada bugün gönül hanıma gittim reyapa ve gönül hanımdan Allah razı olsun bebegim de hiç bir problem olmadıgını ve normal doguma hazır bir bebek oldugunu gayet saglıklı oldugunu söyledi ve beni çok mutlu etti kendisi para icin yıpratmıyor tam tersi gereksiz seyleri yaptırmadı