Merhaba happy mom ailesi 🌸
şu an 38 haftalık hamileyim. Bebeğim henüz kanala inmedi. Doktorum bebeğin omzu geniş dedi. Çatın basık dedi. En geç 39a kadar bekleyebiliriz dedi. Omzu takılsın istemiyorum dedi. şimdi 3400 gram bebeğim. Haftaya bugün erkenden suni ile başlatıcaz. 8 saat boyunca eğer bir gelişme olmazsa sezeryana alalım riske atmayalım dedi. Suni ile doğumu başlayan var mı sancım da çıkmıyo nstde. Bebek çok yukarda dedi doktorum uyardı biraz o bölgeyi ama çok çok yukarda bebek dedi 🙈 Bu şekilde olup normal doğuran var mı?