Hanımlarr bugün kontrolde doktorum plasenta da yaşlanma başladığını söyledi daha sonra plasentayı inceledi damarlarında çentik yok bu güzel bir şey 2 hafta sonra tekrar gel dedii. Aklım çok karıştı aşırı stres oldum. Başına böyle bir şey gelen var mı?