Benim de sizinkine benzerdi lökosit 178 idi. Bakteri de üremedi. Sizde en azından o görünmüş. Yine de tekrar test isteyip bakteriye göre antibiyotik verir. Ben tek kullanımlık bir tane kullanmıştım geçti mi bilmiyorum. Haftaya 2li taramaya gideceğim ve gittiğimde tekrar isteyeceğim. Bebek için enfeksiyon çok riskli bir durumdur. Antibiyotik kullandıktan sonra da tekrar test yaptırın ve iyileşip iyileşmediğinizi öğrenin. aile hekiminiz de istemde bulunabilir aklınızda olsun. Geçmiş olsun.