Tgceulg Ben 22+2 haftalık hamileyim bugun sabahtan beri altta baskı hissediyorum. İnyetnetten baktım erken doğum riski yazıyor. Sizce neden öyle oluyor??
BusraUras Tgceulg doktorunuza danışın. Biz sizi yanlış yönlendirmeyelim. İnternette her yazılana inanıp gönlünüzü karartmayın. Stres yapmayın korkmayın. Size en iyi bilgiyi doktorunuz verir. Gönlünüzü ferah tutun.
QOH Tgceulg En güzeli yarın bir doktora git,bebek dönmüş olabilir oraya baskı yapıyor olabilir,Allah korusun rahim taşımıyor olabilir hani çok sebebi var.İçin de rahat eder doktora git kesinlikle.
AkademisyenAnneee Tgceulg baskıya bel ve kasık ağrısı eşlik ediyorsa dr unuzla iletişime geçin bende bel ve kasıklarda ağrı vardı meğer bebeğim rahme baskı yapıyormuş iğne falan reçete etti doktorum . Çünkü Rahime bası yapması açılmayı açılmada doğumu başlatıyor çok dikkat etmek lazım
Tgceulg AkademisyenAnneee yani belim ağrıyor ama iş yaptım diye ağrıdığını düşünüyordum. Sadece baskı var aralıklarla oluyor 10 dakika filan sürüyor
Gamzeasaf21 Tgceulg Bende 29 haftalık gebeyim aynı şikayetle gittim 2 gün boyunca bebeği aşağıda hissediyodum doktorum bebek makat pozisyonu almış dedi bi sıkıntı çıkmadı döner dedi inşallah bi sıkıntı yoktur iyi düşün iyi olsun bebek senden etkileniyor