Bugün gittim muayene Altan muayene ettiler 🙄1 cm açıklık var nst de sancım çıkıyordu ama ben hissetmiyordum ama yinede Altan muayene etmem gerek dedi ve 1 cm var dediler
bebiş kilosuna gelirsek 3.600 dedi
ama suyumuz fazla imiş açlık tokluk bakılacak sizlerinki nasıl kızlar ne durumda 🤗