Merhaba, malum sgk lılara da aşı çıktı ben şuan ev hanımıyım henüz aşı sıram gelmedi ama eşim normalde yarına randevu almış nette de düzgün bilgi bulamadım gebelikten önce vurdurunca hamile kalmamak gerekiyor galiba bi süre kadın için ben beklerim vurdurmam ama erkekte de sıkıntı oluyor mu acaba yani eşim vurulsa biz korunmasak hamile kalsam sıkıntı yaratır mı o da mı vurulmasın aşı kafam çok karışık bilgisi olan var mı